۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

فرودگاااااااااااا

خانووم فلان برداشته ساعت پروازو اشتباه زده تو بلیط، بعد کلی در به دری این آقاهه ی نمی دونم چی چیه پرواز نفت رو دیدم می گه خانووم این پرواز شماره فلان، ساعت بیست و یکه نه ساعت نوزده و ده، حالا باز خوبه این خراب شده اینترنت بود.
اینو گفتم که بگم همه چیزای که تو ریدر شر کردم، از بیکاری تو فرودگاا بود و هیچ ارزش دیگری ندارد!
ضمن اینکه بازم تاکید می کنم مدتی که من اهوازم تو روحتون اگه مهمونی، تولد یا هر کوفتی بگیریداااااا
عواقب بعدی با برگزار کنندس. از من گفتن.

* آقای ابی الان دارن می فرمایند که به تو نفرین دل عاشق دل زار، تو منو غرق خجالت کردی.... دوس داشتم/
خلاصه که من کم کم دارم می رم پای کانتر. خوب و بد و اینا دیدین حلال/ هلال کنین! 

بعد هم واسه احتیاط اینکه من هیچی از این دنیای خراب شده تو دلم نمونده و خلاصه اینکه سبک ام. گریه زاری بی خودی را نندازین جوون عمه تون.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر